- Przedwstępną umowę notarialną (bez dodatkowych opłat).
- Weryfikację dokumentów dotyczących nieruchomości, wskazanie dokumentów wymaganych do transakcji.
- Kompletowanie tych dokumentów z następujących urzędów: Wydziału Ksiąg Wieczystych, Spółdzielni Mieszkaniowej (Administracji), w niektórych przypadkach z Wydziału Geodezji z Urzędu Miasta/Gminy lub Starostwa Powiatowego, w jeszcze innych przypadkach z Sądu i Urzędu Skarbowego.
- Uzgodnienie ze stronami warunków umowy sprzedaży satysfakcjonujących dla wszystkich.
- Pomoc przy uzyskaniu kredytu.
- Zorganizowanie końcowej umowy notarialnej.
- Sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Pomoc w organizacji przeprowadzki.
- Wskazanie adresów, pod którymi kupujący może podpisać umowy z dostawcami mediów.
- Wskazanie solidnych wykonawców w przypadku potrzeby remontu lub aranżacji wnętrza.