Miejsce parkingowe w mieście, czyli atut w sprzedaży i wynajmie mieszkania

miejsce parkingowe

Chcesz wyróżnić się na rynku nieruchomości i sprawić, że Twoja oferta zniknie w mgnieniu oka? Pomoże Ci w tym miejsce parkingowe. Duże, zatłoczone miasta mają ogromny problem z zapewnieniem bezpiecznego miejsca postojowego mieszkańcom. Sprawdź, co napisać w ogłoszeniu, żeby jak najlepiej wykorzystać atut, jakim jest miejsce parkingowe.

 

Dlaczego warto o tym wspomnieć?

Ogłoszenia o sprzedaży i wynajmie nieruchomości pisane są językiem korzyści. Czytając je można odnieść wrażenie, że oferowane mieszkania są idealne – z ładnym widokiem, w cichej okolicy i z miłymi sąsiadami. To jednak pojęcia względne, których wartość trudno zmierzyć. Ten problem nie dotyczy miejsca parkingowego. Jego wartość można łatwo sprawdzić, i jak można się spodziewać, ta będzie tylko wzrastać. W miastach już teraz brakuje miejsc parkingowych, miejsce  na własność  jest więc na wagę złota.

 

Miejsce parkingowe w garażu

Posiadacze nieruchomości z miejscem parkingowym w garażu to prawdziwi szczęściarze. Przekonaj o tym potencjalnego kupującego. Zaparkowany tam samochód chroniony jest przed warunkami atmosferycznymi, kradzieżami i aktami wandalizmu. Nie nagrzewa się latem, nie niszczeje w mrozie i nie moknie na ulewnym deszczu. Parkującym w garażach niegroźne są też zwierzęta, które potrafią wyrządzić spore szkody pod maską samochodu. Sprzedajesz lub wynajmujesz nieruchomość z miejscem parkingowym w garażu? Koniecznie pokaż te atuty  zainteresowanym ofertą.

 

Miejsce na zewnątrz

Własne, wyznaczone miejsce parkingowe na zewnątrz to także czynnik działający na korzyść oferty. Parkowanie w stałym miejscu jest bezpieczne, ponieważ wiemy dokładnie, którą część parkingu musimy monitorować. Wyznaczone miejsca parkingowe zazwyczaj położone są obok nieruchomości, dojście do pojazdu jest więc szybkie i przyjemne nawet w złą pogodę. Największym plusem własnego miejsca jest pewność, że zawsze mamy gdzie zaparkować, niezależnie od godziny przyjazdu i dnia tygodnia. Ogłoszenia, w których wspomina się o miejscu parkingowym, wzbudzają większe zainteresowanie. Nie zapomnij tego zrobić.

 

Masz miejsce? Bądź spokojny o cenę

Miejsce parkingowe gwarantuje utrzymanie wysokiej ceny nieruchomości. Niestety, nadal większość mieszkańców miast nie ma zapewnionego stałego miejsca parkingowego. Jeżeli w swojej ofercie masz nieruchomość z miejscem, możesz być spokojny o jej cenę. Co jeśli potencjalny kupujący nie jest zainteresowany miejscem? Tym lepiej! Sprzedaj je osobno, zyskując nawet więcej.

 

Przelicz zyski

Zanim ogłosisz sprzedaż mieszkania z miejscem parkingowym, przelicz możliwe zyski. Oferta sprzedaży, w której mowa jest o miejscu, na pewno wzbudzi duże zainteresowanie. Czy to jednak najbardziej opłacalna opcja? Niekoniecznie. Miejsce parkingowe może wygenerować większe dochody, jeśli będzie korzystnie wynajmowane lub sprzedane osobno. Przelicz koniecznie, czy uzyskanie odpowiedniej ceny za miejsce przy sprzedaży razem z mieszkaniem jest realne i zrób to, co bardziej opłacalne.

Nie mam miejsca parkingowego. Co teraz?

Oczywiście, oferta z własnym miejscem parkingowym jest bardziej interesująca. Nie wszystko jednak stracone. W ogłoszeniu nie pomijaj informacji o przestronnym parkingu w okolicy, na którym zawsze znajdzie się miejsce. Ta informacja i tak uspokoi potencjalnych kupujących.

Do parkowania na Twoim osiedlu potrzebny jest identyfikator mieszkańca? A może przy wjeździe na teren wspólnoty mieszkaniowej stoi szlaban? Tym lepiej. Te rzeczy są gwarantem miejsca postojowego dla mieszkańca. Dzięki nim nie musimy obawiać się, że upatrzone miejsce pod blokiem zajmie ktoś, kto nawet nie mieszka w pobliżu. Napisz o tym!

 

Szukaj korzyści wszędzie

Nie masz własnego miejsca parkingowego, ale Twoja oferta nadal jest korzystna. Dlaczego? Bo parkingu nieruchomości nie obejmuje strefa. W dużych miastach strefy płatnego parkowania wędrują coraz dalej od centrum. Jeśli chcesz parkować, płacisz. Koniecznie wspomnij więc o braku opłat za parkowanie. Może to wydawać się błahe, ale warto podkreślić to w ogłoszeniu. To, co dla nas oczywiste i jasne, może zadecydować o czyimś zainteresowaniu ofertą.

Czy zaletą parkingu jest bezpieczeństwo? Dlaczego nie! W rozmowie z potencjalnym kupującym wspomnij, że na Twoim osiedlu nie zdarzają się kradzieże aut i części samochodowych, nie ma wandali zagrażających karoserii auta czy przebijających koła.

 

Czy to ważne w ogłoszeniu?

Codziennie na portale o nieruchomościach trafiają dziesiątki nowych ofert. Dziś już prawie do wszystkich ofert dołączone są dobre zdjęcia i ciekawe opisy. Jeśli chcesz wyróżnić się na rynku, musisz znaleźć coś, co da kupującemu realną korzyść i zachęci go do zakupu. Przykładem takiej rzeczy jest właśnie miejsce parkingowe. Przeredaguj swoje ogłoszenie i daj się znaleźć. Do dzieła!