Regulamin konkursu na projekt graficzny logotypu Biura Nieruchomości Bracia Sadurscy
Organizator: Bracia Sadurscy – Nieruchomości
§ 1
Przedmiot konkursu
Agencja Nieruchomości Bracia Sadurscy, zwana dalej Organizatorem ogłasza konkurs na projekt logotypu firmy „Bracia Sadurscy” Dariusz Sadurski. NIP: 676-120-75-97. Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu logotypu, który stanie się logotypem Agencji Nieruchomości Bracia Sadurscy. Organizator zastrzega możliwość, że zwycięskie logo nie będzie głównym logotypem firmy.
§ 2
Warunki uczestnictwa w konkursie:
1. Konkurs jest skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków osób fizycznych nie posiadających działalności gospodarczej oraz firm zajmujących się projektowaniem reklamowym. Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każda osoba lub firma.
2. W konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie brały udziału w innych konkursach i co do których nie będzie problemu z przeniesieniem praw autorskich.
3. Udział w konkursie jest bezpłatny i całkowicie dobrowolny.
4. Do konkursu każdy z uczestników może zgłosić trzy prace.
§ 3
Wymagania, jakie powinien spełniać projekt
1. Projekt graficzny logotypu powinien nawiązywać do działalności firmy, ale w nowoczesnym wydaniu.
2. Projekt graficzny powinien zawierać słowa: BRACIA SADURSCY i te słowa powinny być na pierwszym planie, oraz słowo: NIERUCHOMOŚCI , które to słowo powinno być na drugim planie. Dodatkowe elementy graficzne nie są wymagane, ich nadmiar wręcz niewskazany.
3. Każdy z tych logotypów będzie musiał być prezentowany na żółtym tle. Specyfika firmy –sprzedaż nieruchomości wymaga umieszczania na różnokolorowych elewacjach budynków miasta Krakowa dużej ilości banerów przeważnie o treści: „NA SPRZEDAŻ tel. 12-630-90-46” Doświadczenie firmy podpowiada, że najbardziej rzucające się w oczy, przyciągające wzrok przechodniów są żółte banery i czerwono czarne napisy ( kolory jak w starym MC Donald)
4. Prace mogą, ale nie muszą nawiązywać do obecnie używanych kilku logotypów.
4. Cel, jaki stawiany jest przed nowym logotypem to:
a. szybka identyfikacja marki, rozpoznawalność marki, pomimo małej intensywności jej prezentacji w przestrzeni publicznej.
b. Możliwość prezentacji logotypu na przestrzeniach zarówno wąskich jak i szerokich. ( ilość miejsca na banerach bywa różna, logotyp umieszcza się w przeróżnych konfiguracjach.
c. Wzbudzanie w potencjalnych klientach poczucia stabilności, bezpieczeństwa.
5. Każda praca powinna zawierać:
– plik graficzny w formacie *.pdf lub *.cdr, oraz w formacie *.jpg, lub *.png, o rozdzielczości minimum 300 dpi,
– logotyp musi być zaprezentowany w wersji kolorowej na białym i na żółtym tle, jak wyżej.
3. Prace należy przesłać na adres email: [email protected].
W tytule e-maila prosimy wpisać: Konkurs na logotyp Firmy ABS
4. W konkursie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie prace, które zostały wysłane na w/w adres e-mail do dnia
15 marca 2020r. włącznie. 5. W treści wiadomości należy podać imię, nazwisko, adres i telefon kontaktowy autora. Firma Bracia Sadurscy Dariusz Sadurski dba, aby Państwa dane osobowe były przetwarzane w sposób zgodny z przepisami prawa, a ich przetwarzanie nie naruszało Państwa praw i wolności. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, w tym przysługującymi Państwu prawami, na naszej stronie internetowej: https://bit.ly/2OJuExO
§ 4
Nagroda
1. Za nagrodzony projekt zostanie przyznana kwota pieniężna w wysokości 5.000,00 zł netto (pięć tysięcy złotych).
2. W przypadku instytucji lub podmiotów gospodarczych kwota przekazana będzie na konto podmiotu, który zgłosił projekt.
§ 5
Kryteria oceny
1. Prace zostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, w której skład wejdą osoby wyznaczone przez Organizatora na podstawie zarządzenia. Komisja, biorąc pod uwagę jakość estetyczną pracy, oceni także jej siłę marketingową, nowatorskość, czytelność, zbieżność z celami firmy.
2. Komisja Konkursowa dokona wyboru kilku najlepszych projektów. Każdy z tych projektów może zostać nagrodzony kwotą 1 000 zł. Aby tak się stało Autorzy prac musza wyrazić zgodę na próbę generalną opracowanego przez nich logotypu. Próba generalna polega na zaprezentowaniu w przestrzeni publicznej ich logotypu na okres 2 miesięcy od dnia wyrażenia zgody przez Autora. Prezentacja ta polega na wykorzystaniu przez firmę Bracia Sadurscy wybranego logotypu na wybranych polach eksploatacji, w przestrzeni publicznej. Po tym okresie firma Bracia Sadurscy albo wypłaca kwotę 4 000 zł netto Autorowi, albo zaprzestaje tworzyć nowe projekty w oparciu wybraną pracę i w ten sposób stara się wycofać z obiegu z wszelkich pól eksploatacji projekty ( banery itp.) oparte na tej pracy.
3. Główna nagroda w sumie 5 000 zł netto przypadnie autorowi, z którego prac firma Bracia Sadurscy uczyni swoje podstawowe logo.
4. Decyzje Komisji są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.
5. Z rozstrzygnięcia konkursu zostanie sporządzony protokół, który podpiszą wszyscy członkowie Komisji Konkursowej., a ich decyzja zostanie podana do wiadomości na stronie www.sadurscy.pl/konkurs i na fanpage’u firmy na portalu Facebook.
6. Organizator skontaktuje się z autorami prac, które wejdą do drugiej tury konkursu oraz zwycięzcą konkursu poinformuje ich osobiście o decyzji Komisji. Jednocześnie Organizator nie ma obowiązku osobistego informowania pozostałych uczestników konkursu o jego wynikach.
7. Zastrzega się, że ocena Komisji może skutkować brakiem wyłonienia i wytypowania projektu do wykorzystania jako logotyp firmy, co jest równoznaczne z rezygnacją z przyznania nagrody, o której mowa wyżej.
§ 6
Prawo własności i prawo wykorzystania zwycięskiego projektu
1. Zwycięski projekt logotypu stanie się własnością Organizatora, w zamian za wypłaconą nagrodę pieniężną. Jest to jednoznaczne z przejęciem przez Organizatora na wyłączność wszelkich praw autorskich do projektu oraz możliwością wykorzystania go na wszystkich polach eksploatacji. Firma Bracia Sadurscy ma prawo opublikować najciekawsze projekty na stronie internetowej www.sadurscy.pl/konkurs oraz facebooku.
2. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do ewentualnych modyfikacji zwycięskiego projektu, z poszanowaniem oryginalnej formy, w celu jego skutecznego wykorzystania.
§ 7
Warunki ogólne
1. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że prace zgłoszone na Konkurs zostały wykonane osobiście.
2. Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że przekazujący oświadcza, iż nie naruszają one praw osób trzecich, w szczególności nie naruszają ich majątkowych i osobistych praw autorskich. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej, osoba przekazująca zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny.
2. We wszystkich sprawach spornych decyduje Komisja Konkursowa.
3. Niniejszy regulamin podlega ogłoszeniu na stronie internetowej Organizatora.
Kamil Holcman
Dariusz Sadurski