Agent nieruchomości na wyciągnięcie ręki

Wszyscy wiemy, że bez względu na rodzaj branży, jakość obsługi odgrywa ogromną rolę w działaniach danej firmy. Tym bardziej jeśli chodzi o te zawody, gdzie nawet czas pracy ściśle zależy od współpracy z klientami. Jednym z nich jest oczywiście agent nieruchomości.


Kontakt z pośrednikiem coraz bardziej innowacyjny

Każda – dobrze wykonywana praca – nie może obyć się bez charakterystycznych dla niej atrybutów. W zawodzie pośrednika należy do nich m.in. aparat fotograficzny, którym może uwieczniać wystawiane na sprzedaż nieruchomości. Aby dojechać na spotkanie z klientem, zawsze można skorzystać z komunikacji miejskiej, jednak żaden środek transportu nie będzie w tej sytuacji tak szybki i wygodny jak własne auto. Jeśli pośrednik nie zna jeszcze dobrze obszaru swojego działania, przydatna będzie nawigacja, która doprowadzi go pod każdy adres, wszak praca w terenie to w tym zawodzie prawie codzienność.

Oprócz wymienionych wyżej elementów, najważniejsze jednak w torebce czy teczce agenta nieruchomości są urządzenia niezbędne do kontaktu z klientami. Coraz bardziej nowoczesne rozwiązania pozwalają na to, żeby być “online” niemal przez cały czas. Oprócz telefonu i skrzynki mailowej, obecnie prawie każda agencja nieruchomości może też już zdalnie korzystać z wielu wygodnych aplikacji. Nowoczesne rozwiązania dostępne na smartfonach nie tylko ułatwiają samą organizację pracy, ale i często zawierają wszystkie dane na temat aktualnie prowadzonych przez pośrednika nieruchomości.

W świecie powszechnego korzystania z portali społecznościowych, nie sposób wyobrazić sobie braku możliwości kontaktu z danym pośrednikiem czy agencją nieruchomości właśnie za ich pośrednictwem. Tym tropem poszło również biuro Bracia Sadurscy, którego profil na Facebook’u został teraz wzbogacony o specjalny Formularz kontaktowy. Umożliwi on pozostawienie przez użytkownika portalu wiadomości wybranemu agentowi oraz określenia, w jakiej sprawie potrzebuje konsultacji. Wówczas będzie on już w posiadaniu podstawowych informacji i oddzwoni do zainteresowanego klienta, którego priorytetem był szybki kontakt z pośrednikiem. Kraków zatem pod tym względem, może cieszyć się jakością usług na wysokim poziomie, a poszukujący bądź sprzedający mieszkanie mogą spokojnie korzystać z usług jakie oferuje im biuro nieruchomości i pracujący w nim agenci.

 

Agent nieruchomości Kraków i jego pełen kalendarz

Praca agenta nieruchomości to jeden z tych zawodów, który nie obejmuje standardowych ośmiu godzin “od ósmej do szesnastej”. Każdy dobry pośrednik wie, że stały kontakt z klientami to w jego pracy jeden z obowiązujących standardów. Grunt to umiejętność zorganizowania sobie dnia, tygodnia i miesiąca tak, aby bardzo dobrze orientować się we wszystkich aktualnie prowadzonych sprawach i wiedzieć, na jakim etapie znajduje się każda z nich.

Ze względu na fakt, iż pośrednik powinien być osobą wielozadaniową, komunikatywną, oraz świetnie zorganizowaną, nie każdy może nim zostać. Osoba pracująca jako agent nieruchomości, powinna zdawać sobie sprawę jeszcze przed rozpoczęciem edukacji w tym kierunku, że to od doskonałej organizacji i determinacji może zależeć jej sukces i pozytywny rozwój kariery. Oprócz tego niemal codzienny kontakt z klientem i nastawienie na długofalową współpracę zapewnią, że obie strony będą z niej usatysfakcjonowane – pośrednik mający kontrolę nad całą listą zadań w kalendarzu, i klient, który wie, że może na nim polegać.